dinsdag 5 mei 2015

Bevrijdingsdag - bevrijdingsrit

In Friesland werden 4 bevrijdingsritten gereden die allemaal begonnen en eindigden in Leeuwarden. Mijn vader en broer reden allebei mee met hun jeep. Samen met Noa en Sophie stapte ik in Drachten op een we reden mee tot Heerenveen, onze thuishaven.


Wat hadden we prachtig weer! Veel wind maar ook veel zon. De wolken die er waren waaiden snel over ons heen.


Onderweg stonden veel mensen te kijken en te zwaaien. Noa en Sophie zwaaiden naar iedereen! Ze vonden het geweldig, en ik ook. 
Toen we jong waren, gingen mijn broertje en ik vaak mee met mijn vader als er een rit gereden werd. Prachtig was dat. Is het niet mooi dat Noa en Sophie nu net als wij vroeger op hetzelfde achterbankje zitten te genieten.

1 opmerking:

Ik lees alle reacties met veel plezier. Bedankt dat je een berichtje achter laat!